En tid för vila.

Har kännt mig trött en tid nu. Sover dåligt på nätterna. I morgon ska jag uppsöka läkaren för det. Känner att jag inte landat riktigt efter Mammas bortgång. Allt som hänt och allt som är kvar att göra. Tar på krafterna. Allt gick så fort. Mycket att smälta...mycket känslor. Svårt att få ihop allt. Måste landa i det som skett....jag har jobbat hela tiden efteråt,har inte riktigt hunnit med mig själv. Som jag borde. Nu blir det en Time out. Jag har lärt mig en sak, att hälsan är det viktigaste utav allt för att överleva. Bara göra det som måste göras. Sen vila som gäller!!! Inget allvarligt ännu...men jag känner mig så bra och vet att gör jag inget nu så kan det bara bli värre än det nu är......nu början till nån riktgt gått. Livet!!!!!!! Börja att leva igen....få energi och styrkan tillbaka :)

Kommentera här: