Påskhelgen påväg...

Det var ett tag sedan nu jag var inne. Har jobbat en del,njutit av att bara vara av den lediga tiden som blivit över. Reflekterat och smält allt som varit. Känner att det går mot ljusare tider nu. I dag en fin dag besök av min goda vän Eva-Marie som kollat mina nya möbler som jag köpt. Skinnsoffan och matsalsmöbeln. Hade ett fång gula rosor med sig,det värmde verkligen. Underbart!!! I morgon min dotter Madeleine med sambon Roland och fd svärdotter Erika med våra barnbarn Oliver & Julia på besök. Det ser jag verkligen fram emot, det var ett tag sedan. Sist på Mammas begravning i november. Tiden har gått fort. Snart 5 månader. Nej vi har träffats innan kom jag visst ihåg nu. Hemma hos Michael våran son innan flytten från Hammarbysjöstad. Minnet var det ja.....Ledig i morgon också för att sedan jobba Påskafton-AnnandagsPåsk. Därför känns det också finta att känna lite ledigt då det kommer i morgon. Ha det gott. Nu så väntar sängen :)

Kommentera här: