Ledig dag...

Det blir verkligen vad man gör det till. Vaknar seg som attan, men tog mig i kragen ordentligt. Behövdes verkligen tas i tu med hemmet....lite städning i dag med andra ord. Filurar på ännu en utb, har tagit semester för det. Min grundplatta behöver rensas ordenligt så vad mer är möjligt det blir en helg att jobba med sig själv och rensa bort alla demoner än gång för alltid. Om man ska jobba fullt ut med människor som hjälpare både inom vården och själsligt så är det ett måste. Det kommer att bli både svett och tårar men hoppas verkligen jag är redo denna gången. Har mycket beslut som skall tas så livet måste gå vidare med en kraft och styrka som alla människor har inom sig men tyvärr av olika anledningar hamnar i svårigheter i livet som gör att att det är viktigt att man stannar upp och funderar och ta hand om sig själv mera än vad man gör. Det är alla människors rätt. Ingen annan kan veta vad just du behöver. Är lycklig att jag kommit till insikt om vad jag behöver.

Kommentera här: