Det du sår, får du skörda!

Ett ordspråk som slår i alla väder...sant men lite klychit kan hända. Jobbade i helgen som var så nu har jag haft 2 dagar ledigt. I dag så uppsökte jag allergi & smärt kliniken här i Enköping. Häftigt vilka instrument han arbetade med. Har sedan många år lidit utav intoleranser av olika slag. Mat allergi som potatis, mjölk, lactos, protein ,gluten alla sädesslag,malt,jäst och mycket mycket mera. Har provat mycket i mina dar. Men detta kändes så rätt. Visades att jag hade Candidasvamp i mage & tarmkanal. Så nu blir det örter från Tyskland som skall ge gott resultat. Även en kur zink och selen som fanns stora brister på. Ser fram emot min resa nu för tillfrisknad och välmående. Kom lägligt för jag hade ej orkat mera....magen har strejkat liksom ej samarbetsvillig längre och väldigt trög. Många får diareer men jag fick helt andra symtom. Ser verkligen fram emot nu att få leva som jag är värd att leva. Nu börjar mitt liv. Efter alla utbrändheter med utmattning som följd så sa kroppen ifrån men är på god väg nu att tillfriskna och må så bra som jag är värd ...att leva fullt ut. LÄNGTAR dit.....Kram

Kommentera här: