Allt bra nu.....

Varit en tuff tid med ovisshet som tur är slutade bra denna gången. Min man, Jörgen som varit och är mitt allt sedan många år. Blev riktigt sjuk i tarmvred så det blev akuten i lördags men efter kontrasten så hände det man inte trodde skulle hända tarmen löste ut sig. Värken släppte när han kom till Uppsala akademiska för op. Det blev att ligga för observation med mycket oro här hemma. Men kom åter hem till mig. Är så tacksam för det!!! Sen har jag hunnit fylla år igen....viket blev en lugn tillställning då jag planerat att gå en kurs i Stockholm där vi nu är. Jörgen har bokat in oss på Hotel Alexander på Södermalm. Gång avstånd till Akademin där kursen är......den första jag träffade där var Vendela som avslutade sin dag där. Känd från Det okända bl.a. En av mina favoriter bland Medium. Hon ger en väldigt mjuk framtoning som person. En givande afton har vi haft redan på kursen med en presentation av kursen och möte av nya kursdeltagare. Spännande allt från skådespelare, lärare, terapeuter, funktionshindrade med assistans osv osv En blandad kompott av människor....rena rama godis blandningen :) Så mycket mer är möjligt då att lära av varandra. Men det kommer inte bara att bli en dans på rosor,har jag förstått!!!
Men jag tar det som det kommer.....börjar i morgon med att rensa våra blockeringar, våran ryggsäck med andra ord. Sen energiarbeten med viktigt för alla, att stå på stadig grund om man ska jobba med människor. Nu sova som gäller sedan upp tidigt och käka lite frukost så man står sig till lunch. Få se hur man mår denna tiden i morgon efter en hel dag!!! Men nu zzzzzzzzzova...

Kommentera här: