Wow,vilken semester.

Vilken semester period vi fick. Plötsligt blev vi med husbil. Så underbart att glida runt med. Att ha sitt nödvändigaste bohag med sig. Vi började att åka från Enköping den 15:e Juli då den blev klar registrerad. Sedan första övernattningen i Västervik vid båthamnen. Sen rullade vi vidare till Öland.Kalmar för att besöka min Moster, Kusin med familj,Senare Halmstad för att vårat ena barnbarn spelade i pojklaget i Gothiacupen. Så Mamma och lilla Julia övernattade där emellan med vänner. Så fick vi äntligen tillfälle att träffa dom på Tylösand. Sedan blev det en rask takt genom västkusten. Men först Ullared för lite shopping. Göteborg för att vara med på Lotta på Liseberg,Kungshamn där vi övernattade högt upp på berget med en fantastisk utsikt över Smögen. Sen hem för att fira våran son som fyllde 40-år i efterskott. Då han valde att vara ute på resande fot på sin Födelsedag. Då fick vi tillfälle att campa hos syster Anneli med familj Waxin i Tyresö. Dagen efter var vi ute med deras stora båt runt skärgården och fick mer smak av att se mera av den. Så nästa dag kom vi hem och fixa med tvätt,blommorna där hemma. Så drog vi ut med husbilen för att se lite mera av den. Första övernattningen som blev 2 nätter blev Väddö men campingen där var inget att skryta med. Ofräscha toaletter och duschutrymmen så vi drog vidare till Östhammar till en underbar fin camping som heter Klackskärscamping där vi träffade en vän från förr. Häftigt att träffas efter 43 år så där. Vi hade det trevligt på kvällen efter allt prat så blev det middag ute. Ja tiden går så fort när man har det fint. Det närmar sig att börja jobba för Jörgen så dax att vända hemåt igen. Det kommer säkert bli mera resor i år på ledig helg för sommaren är inte riktigt slut ännu. Nästa år planerar vi utlandsresor med våran pärla.